Κεντρικοί ομιλητές

Paul Standish
Ο Paul Standish είναι Καθηγητής και Επικεφαλής του Κέντρου Φιλοσοφίας της Παιδείας στο Ινστιτούτο Εκπαίδευσης του UCL. Το έργο του χαρακτηρίζεται από μια ευρεία φαινομενολογική προσέγγιση στην εκπαίδευση, με ιδιαίτερη έμφαση στη γλώσσα. Το φιλοσοφικό του έργο, πριν από την πανεπιστημιακή του καριέρα, εκκινεί από την εκτεταμένη εμπειρία του στη διδασκαλία σε σχολεία και κολλέγια. Καθ ‘όλη τη διάρκεια της καριέρας του πειραματίστηκε με τη διδασκαλία μέσω ταινιών. Είναι συγγραφέας ή επιμελητής περίπου είκοσι βιβλίων, πρόσφατα παραδείγματα των οποίων είναι: ο Stanley Cavell και η Φιλοσοφία ως Μετάφραση (Stanley Cavell and Philosophy as Translation, Rowman & Littlefield, 2017) και η Δημοκρατία και Εκπαίδευση από τον Dewey στον Cavell (Democracy and Education from Dewey to Cavell, Wiley 2022), και τα δύο σε συνεργασία με τη Naoko Saito, και Περί της Μη Απαλλαγής των Άλλων από την Ταλαιπωρία της Σκέψης: Wittgenstein και Εκπαίδευση (On Not Sparing Others the Trouble of Thinking: Wittgenstein and Education, Wiley, 2022), το οποίο συν-επιμελήθηκε με τον Adrian Skilbeck. Στο παρελθόν ήταν Εκδότης (2001-2011) και τώρα Συν-Εκδότης του Journal of Philosophy of Education. Διετέλεσε πρόεδρος της Philosophy of Education Society of Great Britain (2017-2020) και το 2021 εξελέγη δια βίου Πρόεδρος.
Megan Jane Laverty
H Laverty Megan Jane είναι Aναπληρώτρια Kαθηγήτρια Φιλοσοφίας και Εκπαίδευσης του Τμήματος Τεχνών και Ανθρωπιστικών Επιστημών του Teachers College, στο Columbia University της Νέας Υόρκης. Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στη Φιλοσοφία, University of New South Wales στο Σίδνεϋ (Αυστραλία, 2000) και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στη Φιλοσοφία με άριστα, University of Melbourne (Αυστραλία, 1993). Είναι κάτοχος πτυχίου στην Ανθρωπολογία (1988) και στη Φιλοσοφία (1989).
Ενδεικτικές δημοσιεύσεις:
Βιβλία:
- Laverty, M., J., Rousseau, or on Education (Springer; under contract).
- Gregory, M., R. & Laverty, M., J. (eds.), Gareth B. Matthews, the Child’s Philosopher, London and New York: Routledge, 2022.
- Laverty, M., J. (ed.), Philosophy of Education 2018, Urbana IL: Philosophy of Education Society, 2019.
- Gregory, M., R. & Laverty, , J. (eds.), In Community of Inquiry with Ann Margaret Sharp: Philosophy, Childhood and Education, London and New York: Routledge, 2017.
- [Reviewed in Analytic Teaching and Philosophical Praxis, Childhood & Philosophy, Education and Culture, Educational Philosophy and Theory (twice), Educational Theory, Hypatia: A Journal of Feminist Philosophy, Journal of Philosophy in Schools, Metaphilosophy, Philosophical Inquiry in Education, Teaching Philosophy & Theory and Research in Education].
- Lewis, T. & Laverty, M., J. (eds.), Art’s Teaching, Teaching’s Arts: Philosophical, Critical &Educational Musings, USA: Springer, 2015.
- Laverty, M., J., Iris Murdoch’s Ethics: A Consideration of her Romantic Vision, New York and London: Continuum, 2000. [Reviewed in International Journal of Philosophical Studies, Philosophy in Review, and Iris Murdoch Review].
Eπιμέλειες:
- Gregory, M., R. & Laverty, , J. Philosophy for Children Founders (Routledge).
- Laverty, M., J. & Hansen, , T., A History of Western Philosophy of Education, five volumes (Bloomsbury 2021).
- Arcilla, R., V. & Laverty, , J., Philosophies of Education in Art, Cinema, and Literature, (Bloomsbury).
Maughn Rollins Gregory
Ο Maughn Gregory είναι Kαθηγητής στα Εκπαιδευτικά Θεμέλια, στο Montclair State University, από τον Σεπτέμβριο του 1997. Κατά τα διαστήματα από το 2002 έως το 2009 και από το 2013 έως σήμερα διετέλεσε και διατελεί Διευθυντής του Institute for the Advancement of Philosophy for Children (IAPC) και, από το 2016, είναι Αντιπρόεδρος του Προσωπικού/Υπεύθυνος Παραπόνων στην American Federation of Teachers Local 1904. Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στη Φιλοσοφία με ειδίκευση στη Φιλοσοφία για Παιδιά (Universidad Iberoamericana, 1997) και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην Ανατολική και Δυτική Συγκριτική Φιλοσοφία (University of Hawaii, 1992). Είναι κάτοχος πτυχίου Νομικής ( 1988, Reuben Clark Law School).
Ενδεικτικές Δημοσιεύσεις:
- Gregory, M., R. & Laverty, M., J. (eds.), Gareth B. Matthews, The Child’s Philosopher, New York: Routledge, 2022.
- Gregory, M., R. & Laverty, M., J. (eds.), In Community of Inquiry with Ann Margaret Sharp: Philosophy, Children and Education, New York: Routledge, 2018.
- Gregory, M. & Oliverio, S., «Philosophy for/with Children, Religious Education and Education for Spirituality», in: García, F., Duthie, E. & Robles, R. (eds.), Parecidos de familia. Propuestas actuales en Filosofía para Niños / Family resemblances. Current proposals in Philosophy for Children,Madrid, Spain: Anaya, 2018, 279-96.
- Gregory, M., «Ethics education and the practice of wisdom», in: Theodoropoulou, Ε., Didier, Μ. & Gohier, C. (eds.), Ethics in Education: Philosophical tracings and clearings, Rhodes, Greece: Laboratory of Research on Practical and Applied Philosophy (L.R.P.A.Ph.), University of the Aegean, 2018, 199-234.
- Gregory, M., Haynes, J. & Murris, K. (eds.), The Routledge International Handbook of Philosophy for Children, New York: Routledge, 2017.
- Gregory, M., «Philosophy for Children: Where Are We Now?», in: Saeed, N. & Rosnani, H. (eds.), History, Theory and Practices of Philosophy for Children: International Perspectives, New York: Routledge, 2017, 207-221.
- Glaser, J. & Gregory, M., «Education, Identity Construction and Cultural Renewal: The Case of Philosophical Inquiry with Jewish Bible», in: Gregory, M., Haynes, J. & Murris, K. (eds.), The Routledge International Handbook of Philosophy for Children, New York: Routledge,2017, 180-188.
- Laverty, M., J. & Gregory, M., R., «Pragmatism and the Unlearning of Learnification», Childhood and Philosophy, 13(28), 2017, pp. 521-36.
- Gregory, M. (ed.), Precollege Ethics Education [Special issue]. Teaching Ethics 15(1). (Gregory, M.: «Ethics Education as Philosophical Practice: The Case from Socratic, Critical and Contemplative Pedagogies», introductory essay, 2015, 19-34).
- Gregory, M., «Éducation morale et pratique de la sagesse [Moral education and the practice of wisdom]», in: Grosjean, M. (ed.), La philosophie au cœur de l’éducation autour de Matthew Lipman [Philosophy at the heart of education according to Matthew Lipman], Paris, France: Librairie Philosophique J. Vrin, 2014, pp. 37-66.
- Gregory, M., «The Procedurally Directive Approach to Teaching Controversial Issues», Educational Theory 64(6), pp. 627-648; DOI: 10.1111/edth.12087, 2014.
- Reznitskaya, A. & Gregory, M., «Student thought and classroom language: Examining the mechanisms of change in dialogic teaching», Educational Psychologist, 48(2), pp. 114-133, 2013.
- Gregory, M., «Επιστημολογικές Εναλλακτικές στην Κοινότητα έρευνας [Epistemological Alternatives in the Community of Inquiry]», in: Theodoropoulou, E. (Ed.) Φιλοσοφία, φιλοσοφία, είσαι εκεί; Κάνοντας φιλοσοφία με τα παιδιά [Philosophy, philosophy, are you there? Doing philosophy with children]. Zefiri, Greece: Diadrassi Publishers, 2013, pp. 53-82.
- Gregory, M. & Granger, D. (eds.), «John Dewey and the child as philosopher [Special issue]», Education and Culture: The Journal of the John Dewey Society, 28(2). (Gregory, M. & Granger, D.: «John Dewey on Philosophy and Childhood», introductory essay), 2012, pp. 1-25.
- Gregory, M. & Laverty, M. (eds.), «Philosophy, education and the care of the self [Special issue]», Thinking: The Journal of Philosophy for Children, 19(4). (Gregory, M. & Laverty, M.: “Philosophy, education and the care of the self,” introductory essay) 2010, pp. 3-9.

